Proto vytváříme a
uplatňujeme systémový přístup k jakosti svých produktů a služeb v souladu s
požadavky norem řady ISO 9001. Hlavní zásadou vrcholového vedení společnosti je
zavedení, udržování a trvalé zlepšování systému jakosti, bez kterého společnost
nemůže dlouhodobě obstát v tržních podmínkách. Všichni zaměstnanci si
uvědomují, že zavedení QMS a následná spokojenost zákazníka je nezbytností,
která je v končeném důsledku výhodná i pro ně.
Základem naší činnosti je řádná příprava a realizace zakázky. Prostřednictvím
neustálé kontroly kvality dodávaných služeb, zlepšováním používaných postupů,
školením a rekvalifikací našich pracovníků, zaváděním moderních metod a
technických prostředků do systému dodávek služeb se snažíme předcházet možným
vadám v dodávce. Včasné odhalování možných příčin vad, pravidelnými kontrolami
a analýzami dosažených výsledků pracujeme na dalším rozvoji našeho systému
managementu jakosti.
Cílem vyhlášení politiky jakosti je zajistit zákazníkům, kteří se setkávají se
službami od nás, plnění požadavků na jakost, jejich bezproblémové provedení a
spolehlivost.
Pro naplnění politiky jakosti jsou stanoveny následující strategické cíle:
- neustálý rozvoj společnosti a posilování pozice na
trhu komerční bezpečnosti
-
stálé sledování potřeb zákazníka a okamžitá reakce na
jeho požadavky
-
stálý rozvoj lidských zdrojů ve firmě a neustálé
zdokonalování jejich profesního růstu
-
využívání nejmodernějších technologií a systémů při
ostraze majetku a osob
-
šetrnost k životnímu prostředí v rámci dodávky
úklidových služeb